Veelgestelde vragen


Waar kunnen we je mee helpen?

Onze zelfhulpsectie is de snelste manier om een antwoord te vinden! Hier vind je onderwerpen en antwoorden op veelgestelde vragen, handig ingedeeld in categorieën.

BESTELLING en LEVERING

Hoe plaats ik een bestelling?

Zoek het gewenste product via het zoekveld of de categorieën. Klik op ‘In winkelwagen’ om het product toe te voegen. Ga naar uw winkelwagen (icoon rechtsboven) om de inhoud te controleren of aan te passen.

Klaar? Klik op ‘Bestellen’ en volg de stappen voor verzending en betaling.

TIP: Maak een account aan om sneller te bestellen en uw bestelinformatie eenvoudig te bekijken.

Na uw bestelling ontvangt u een bevestiging per e-mail.

 

Worden de artikelen tegelijkertijd bezorgd als ik er meer dan één bestel?

Ja, alle artikelen uit één bestelling worden samen verzonden. Bestelt en betaalt u op werkdagen vóór 17:00 uur via iDeal, PayPal of Creditcard? Dan verzenden we uw bestelling dezelfde dag, en ontvangt u deze meestal de volgende dag.

Bij drukte kan de levertijd wijzigen; dit vermelden we in de footer van onze website.

 

In welke landen kan er bezorgd worden?

Wij leveren in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Levertijden en verzendkosten verschillen per land.

Met welke dienst verzenden jullie bestellingen?
Wij verzenden al onze bestellingen via PostNL. Bestelt u op werkdagen vóór 17:00 uur en betaalt u met iDeal of Creditcard? Dan wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden. U ontvangt een verzendbevestiging per e-mail zodra uw pakket onderweg is.

 

Ik mis een deel van mijn bestelling, wat nu?

Mochten er artikelen/producten ontbreken in uw bestelling, dan is dit uiteraard vervelend.

Neem dan direct contact op met onze klantenservice via info@androidshop.nl we lossen het snel op.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Bestellingen die op werkdagen vóór 17.00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden en doorgaans binnen 24 uur geleverd.

Heeft u uw bestelling na 5 werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder!

 

Zijn er verzendkosten?

De verzendkosten variëren per land. Binnen Nederland profiteert u van gratis verzending bij bestellingen boven de € 75,-. Voor bestellingen onder dit bedrag en voor leveringen naar andere landen gelden de volgende tarieven (inclusief trackingcode):

  • Nederland: € 6,95
  • België: € 9,69
  • Duitsland: € 9,74
  • Frankrijk: € 15,18

Heeft u vragen over verzending? Neem gerust contact op met onze klantenservice!

 

RETOURNEREN en RUILEN

Hoe kan ik een product retourneren?

Neem binnen 14 dagen contact met ons op via info@androidshop.nl, onder vermelding van uw ordernummer en, indien gewenst, de reden van retour.
Zorg er indien mogelijk voor dat het product ongebruikt, onbeschadigd, en compleet in de originele verpakking wordt geretourneerd om ongewenste vertragingen te voorkomen.
Verstuur het pakket op uw kosten aangetekend via een betrouwbare vervoerder, zoals PostNL.

Retouradres:
AndroidShop.nl
Kanaaldijk-Noord 111
5642 JA Eindhoven

 

Ik wil mijn product ruilen, hoe werk dat?

Wilt u een product ruilen? Dat kan, mits wordt voldaan aan de retourvoorwaarden. Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen via info@androidshop.nl.

Wanneer kan een product worden geruild?

  • Bij schade ontstaan tijdens transport.
  • Bij een defect.
  • Bij een foutieve levering.
  • U bent van gedachten veranderd (ongebruikt product).

Meer informatie over ruilen vindt u op onze pagina Retourneren en ruilen.

 

Welke retourvoorwaarden gelden er?

Producten moeten in originele staat en verpakking zijn, indien mogelijk ongebruikt en compleet. Retouren kunnen binnen 14 dagen na ontvangst worden aangemeld.

 

Verkeerd bezorg adres doorgegeven?

Neem direct contact op met onze klantenservice. Als je bestelling nog niet is verzonden, passen we het adres graag voor je aan.

 

Hoe snel ontvang ik mijn geld terug?

We crediteren je zo snel mogelijk na ontvangst van het geretourneerde product. Dit gebeurt binnen 14 werkdagen nadat is vastgesteld dat het product voldoet aan ons retourbeleid.

Let op:

  • Bij beschadigde retouren, veroorzaakt door gebruik dat verder gaat dan nodig is om het product te inspecteren, kunnen kosten worden ingehouden.
  • De klant is verantwoordelijk voor de retourzending totdat deze door ons is ontvangen. Verpak het product zorgvuldig en bewaar de Track & Trace-code om je retour te volgen en transportschade te voorkomen.

 

OVERIGE VRAGEN

Hoe weet ik of deze site betrouwbaar is?

Wij zijn een officieel geregistreerd bedrijf en staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Ons KvK-nummer vindt u onderaan de contactpagina van onze website en kunt u controleren in het Handelsregister.

Daarnaast kunt u op WebwinkelKeur reviews lezen van klanten die al eerder bij ons hebben besteld. Zo weet u zeker dat u veilig bij ons winkelt!

 

Product geralateerde vragen?

Heeft u vragen over een specifiek product of het gebruik hiervan? Bekijk eerst de productbeschrijving en functies op de productpagina. Mogelijk wordt uw vraag daar al beantwoord.

Wordt uw vraag niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice via:

We helpen u graag verder!

 

Hoe werkt het met betalen?

Bij ons kunt u veilig betalen via:

  • iDeal
  • Creditcard (Visa, Mastercard)
  • PayPal
  • Bancontact (voor Belgische klanten)
  • Betaling met Creditcard
  • Sofort Banking
  • Achteraf betalen met Klarna
  • Betalen in 3 delen met IN3

Alle betalingen verlopen via beveiligde betaalplatforms, zodat uw gegevens beschermd zijn. De betaalmethode kiest u eenvoudig tijdens het afrekenen.

Belangrijk:

  • Betalingen verlopen via beveiligde platforms zoals Mollie.
  • Facturen zijn direct beschikbaar na bestelling en inclusief BTW. Factuurgegevens kunnen niet meer worden gewijzigd na het plaatsen van de bestelling.

Meer informatie vindt u in onze sectie Betaalmethoden.

 

Kan ik mijn order of pre-order ook annuleren?

Ja, dit kan zolang uw order nog niet is verzonden.

  • Accountbestellingen: Annuleer de order eenvoudig via uw account.
  • Gastbestellingen: Gebruik de annuleringslink in de bevestigingsmail.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Helaas bieden wij momenteel geen optie om bestellingen op te halen. Alle bestellingen worden direct naar het opgegeven adres verzonden.

 

Geen antwoord op je vraag kunnen vinden?

Heb je jouw vraag niet gevonden op deze pagina? Geen zorgen! Neem contact met ons op via:

We helpen je graag verder!

 

Kom je er niet uit?

Toch niet het gewenste antwoord kunnen vinden?

Sorry hiervoor, maar wees gerust en neem contact met ons op en we helpen je verder!

Openingstijden

We zijn dagelijks geopend van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00