Service en Reparatie


Wie repareert mijn product?

Onze gespecialiseerde reparateurs zullen je product repareren. Als dit niet mogelijk is, sturen we het naar de leverancier voor verdere behandeling.

 

Hoe meld ik mijn reparatie online aan?

Stuur een e-mail naar info@androidshop.nl. Je ontvangt dan een reparatieformulier van ons.

 

Wat moet ik doen om mijn product te laten repareren?

  1. Neem contact met ons op via een e-mail naar info@androidshop.nl om je reparatieverzoek in te dienen.
  2. Nadat je aanvraag is geregistreerd, ontvang je een reparatieformulier. Vul dit in en stuur het samen met je product naar ons op.
  3. Maak je product verzendklaar door het goed en stevig in te pakken (originele verpakking is niet nodig).
  4. Verwijder je persoonlijke gegevens of maak een back-up voordat je het product opstuurt.
  5. Stuur het pakket samen met het reparatieformulier naar ons via PostNL.
  6. Zodra de reparatie voltooid is, ontvang je een bericht van ons.

 

Zijn er kosten aan verbonden?

Binnen de garantieperiode zijn er geen kosten voor de reparatie.

 

Let op: Wij vergoeden geen verzendkosten !